I’m legend was idd ni slecht, verder kijk ik uit naar diene film waarin tom hanks meespeelt. iemand’s war… kweet de titel ni meer… en aangezien ik hier ver slaap ga ik daar nu ni achter zoeken…
I’m legend was idd ni slecht, verder kijk ik uit naar diene film waarin tom hanks meespeelt. iemand’s war… kweet de titel ni meer… en aangezien ik hier ver slaap ga ik daar nu ni achter zoeken…
Heb net “One missed call” gezien; weer een goeie veramerikaanste japanse horror!
Kijk zelf uit naar “Hancock” waarin Will Smith een mislukte superheld speelt…
Daarnaast ook heel benieuwd naar de volgende the fast and the furious met de originele cast terug
Die twee staan ook hoog op mijn lijstje
Vanavond 30 days of night gezien.
Bij wijlen goe verschoten en op een paar momenten zelfs strike gelegen, maar dat ligt eerder aan mijn absurd gevoel voor humor aangezien de rest van de zaal op die momenten eerder iets had van “O_o juck!”.
Overall best nog een goe filmke
Wat I am Legend betreft vind ik het einde gewoon enorm zwak zijn..
‘t is een open einde in ne film waar ge eigenlijk een uur en half op een superontknoping zit te wachten en dan ineens teleurgesteld wordt en op de koop toe met een kluitje ‘t riet in.
Ik moe maar de straat oversteke voor naar de cinema te gaan, maar toch ben ik er nog geen ene keer geweest in de 2 jaar da’k hier woon
soit ook al zie ik ze thuis, toch ff mijn volgende beschrijving :p
Just naar Juno gekeken, zag er mij nie te moeilijk uit om te volgen mee mijn slaapgebrek. En omdat ie bekroond is voor ‘t één of ‘t ander maar da gekozen uit goeie hoop. Wat de trailer toont is ook wa ge krijgt : droog filmpke, leuk verhaal, naar ‘t einde toe dacht dat redelijk voorspelbaar ging zijn maar lap ‘t draaide nie uit gelijk da’k et wou, dus heb ik ma e traantje gelaten hehe hier de trailer.
Ben ik hier dan echt de enige die niet enkel naar de doorsnee commerciële Amerikaanse films kijkt???
Kan dat wel smaken, maar geef mij toch liever low budget, docu of ‘n goe smeuïg drama.
Ben dus logischerwijs ‘n grote canvas-fan. De laatavonddocu’s (hoewel ik Koppen op Eén met het item over de Brusselse prostitutie vanavond aan mij laat voorbijgaan, gisteren nog ‘n interessante docu over de schrijnende Cambodjaanse prostitutie gezien) en zeker de weinige (nacht)films die ze uitzenden, zijn dan ook vaak goed gekozen, vandaar wou ik ff al tip van zaterdag geven :
‘k Heb vorige nacht de film gezien op Canvas en echt: hij scoorde
Ik kreeg al meteen een groot Amélie Poulin gevoel door het perspectief. Me like dus!
Het verhaal strookt ook erg met feiten die dagdagelijks gebeuren, nl. verveling van jongeren in de lagere sociale klassen, hun frustratie, sexuele ontplooiing in de puberteit, hoe roddel en achterklap erge gevolgen kunnen hebben…
De betere Franse alternatieve film!
@Elske : Pauline&Paulette;is idd ook vree schoon - tegenwoordig ook een massa aan Vlaamse films in de bios als je ‘t bekijkt
@Sara : huit femmes ga ik nu es bekijken binnenkort sie merci vr de tip
Charlie Wilson’s War
Dagen Zonder Lief
Zwart Boek
Breach
Flawless
Gone baby gone
Juno
King Of California
Suburban Girl
The Hunting Party
The Nines