Voor den eerste keer in e goei week kan ik es gewoon in mijn zetel liggen, wat naar domme seriekes op tv kijken, lui wezen en WTF!?! blokkeert mijn digitale tv toch wel aaaaaargh klote ding en ‘k moet altijd zo lang wachten voor ‘t terug komt… :( :( :(
Regen!
Het regent hier verdekke al 2 dagen aan een stuk! De pipo die me heeft wijsgemaakt dat het nooit regent in Australie verdient een schop onder zijn kont.
De tropische stormen zijn wel cool, vooral de bliksem en donder waar je een meter van in de lucht springt.
Dat ik weer op mijn kinderen moet roepen voor da ze een beetje opruimen
Ja ik moet OOK opruimen :-p
Aan al die mensen die tijdens de piekuur op den trein den derde plaats nemen voor hun zak vol “niks” in : I hate U ! Kgaan er nekeer op gaan zitten en een windje laten zi !
dat een marginale klant het daarnet opt werk nodig vond om mij poezeke te noemen, aargh tis ni omda het IKEA is da er alles mag e
Da vinnek er ook van poezeke :p
:o kzal het hier maar negeren en niet de reactie geven die ik aan die mens gaf, kdenk da em er nog ni goe van is :p
nu maak je mij toch nieuwsgierig hoor
heb hem op “diplomatische wijze “gezegd dat zulke opmerkingen niet goed overkome bij vrouwen, hij heeft in al zen schaamte zen spulletjes gepakt en is bij een andere collega zen spulletjes gaan betalen. Dees “poezeke” krabt en bijt alst moet ze :p
dat een marginale klant het daarnet opt werk nodig vond om mij poezeke te noemen, aargh tis ni omda het IKEA is da er alles mag e
Da vinnek er ook van poezeke :p
:o kzal het hier maar negeren en niet de reactie geven die ik aan die mens gaf, kdenk da em er nog ni goe van is :p
nu maak je mij toch nieuwsgierig hoor
heb hem op “diplomatische wijze “gezegd dat zulke opmerkingen niet goed overkome bij vrouwen, hij heeft in al zen schaamte zen spulletjes gepakt en is bij een andere collega zen spulletjes gaan betalen. Dees “poezeke” krabt en bijt alst moet ze :p